TEŽKA GRADBENA MEHANIZACIJA Seznam forumov
 Pogosta vprašanja  •  Išči  •  Seznam članov  •  Skupine uporabnikov   •  Registriraj se  •  Tvoj profil  •  Zasebna sporočila  •  Prijava



 AKOMULATORJI Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Objavi novo temoOdgovori na to temo
Avtor Sporočilo
ipspppgm



Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2008 23:45 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Za zagon motorja potrebuješ elektriko. Ta je ponavadi shranjena v akomulaturju. Zaenkrat prevladujejo še stari svinčeni in težki akomulatorji, vendar so že razviti veliko lažji in zmoglivejši NI-CD , Ni-Mh ali Ni-Po ,ki se zaenkrat uporabljajo bolj v majhnih napravah , predvsem cena je velik problem . Na akomulatorju je oznaka voltaže, ponavadi 12voltov , in nazivna moč , ki se meri v amper-urah ,oznaka Ah . Večji stroji imajo ponavadi dva akomulatorja vezana zaporedno , in delujejo na 24voltov napetosti. S tem pridobijo predvsem večjo moč pri zagonu hladnega motorja. Zanimivo je da ,novi oz. prvo vgradnji akomulatorji zdržijo tudi do dvakrat dlje, kot vsak naslednji , ki ga kasneje zamenjamo. Very Happy Very Happy

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
ipspppgm



Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 06 Jan 2009 02:03 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Zanimiva razlaga osnovnih oznak in sestave akumulatorja. Very Happy

http://faq.akumulator.si/
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
Lini



Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 06 Jan 2009 21:12 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Ko šef kupi akumulatorje ponavad prnese 2 akuja po 12V in kapaciteto 135Ah kar je najpogostejši akumulator. Pri tem pa ni pozoren na zagonski tok in ponavad izbere med tremi firmami unga k je najcenejši ampak ima tudi najmanjši zagonski tok. Pozimi se pol zgodi da kadar je fejst mrzlo pade kapaciteta z njo posredno napetost na klemah. Zato tak akumulator veliko težje zalaufa stroj kot pa akumulator z manjšo kapaciteto in večjim zagonskim tokom. Privarčevanih 20€ po akumulatorju se pozna v tem da ti akumulatorji naslednje zime ne preživijo medtem ko so prvi trajali komot 3 leta.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
ipspppgm



Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2009 00:18 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Še ena resnica o akumulatorjih. Prvo vgradnji oz. tisti ki so zraven novega stroja so vedno precej boljši in zdržijo več časa kot pa potem vsi naslednji , ki jih vgradimo sami. Ne vem ali jih v tovarni kjer jih izdelujejo tako zelo pregledajo , in da potem res samo tiste ki so 100% dobri prodajo za prvo vgradnjo , ostale pa ponudijo v trgovini. Tega še nisem razumel že vsa leta ko se ukvarjam s stroji. Lansko leto sem od 28 zamenjal 12 komadov. Nekako 2-3 leta je doba ko crkne , ponavadi malo čez garancijski rok , medtem ko prvo vgradni držijo tudi do 8-9 let. Moramo pa pri nabavi nadomestnih akumulatorjev upoštevati točno določene podatke o določenem stroju in ni vredu če so premalo močni , premočni oz. preveliki - preveč Ah - pa spet ni dobro ker jih nikoli ne bomo do konca izkoristili . Dokler bo tehnika izdelave bazirala na svinčenih celicah , kakšne zelo velike spremembe ne more biti pri zdržljivosti in ne pri velikosti. 8) [/b]
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
Lini



Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2009 17:54 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Še neki sm se spomnu. Po garancijskem roku ponavad domači elektrikarji ki ponavad popravlajo hladilnike zvežejo radijo al pa kak drug porabnik na en akumulator. To povzroča da ta radijo igra in je napajan skoz en akumulator tudi ko je akumulator poln še vedno teče skozi unega na katerega ni prkloplen radio tok in ta tok je stalen ta povzroči da se močno skrajša življenjska doba amumulatorja in ko ta na katerega radio ni priklopljen oslabi-se zelo hitro sprazni. V tem primeru pa začne dober aku kompenzirat uno kar je zgubil prvi in tako oba vzame hudič. Na 24V napravah je potrebno vedno met konverter iz 24 na 12 vendar pa v tem primeru nimamo spomin za postaje na radiju kar je tudi poglavitni vzrok da nekdo zveže radijo na akumulator.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
Zetor 5211



Pridružen/-a: 20.12. 2008, 19:52
Prispevkov: 58

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2009 18:16 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Pri nas akumulatorji v traktorjih zdržijo ene 5 let. Se pa redno pregleduje nivo tekočine in pozimi se včasih akumulator dopolni če je treba, samo ko enkrat morš dofilat akumulator že veš, da je nekaj narobe z alternatorjem, ker ne fila akumulatorja tolko kot bi mogl. Je pa problem tudi če dolgo stoji stroj sploh pozimi. Poznam primere ko so ljudje doma dolivali destilirano vodo in je bla nakoncu samo še voda v akumulatorju in je akumulator pozimi zmrznil.

So pa velik problem tudi stalni porabniki kot je rekel lini in pa razna "homemadesuperduper" vezanja "električarjev" in včasih pride tudi do kake nesreče-samovžig stroja, kar se je v naši okolci že zgodilo.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:      
Objavi novo temoOdgovori na to temo


 Pojdi na:   



Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.