TEŽKA GRADBENA MEHANIZACIJA Seznam forumov
 Pogosta vprašanja  •  Išči  •  Seznam članov  •  Skupine uporabnikov   •  Registriraj se  •  Tvoj profil  •  Zasebna sporočila  •  Prijava



 DIESEL MOTOR Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Objavi novo temoOdgovori na to temo
Avtor Sporočilo
ipspppgm



Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 23 Nov 2008 11:02 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Ker prihajajo dnevi , ko temperatura pade precej pod 0 stopinj celzija , je potrebno pri vseh motorjih ,ki jih bomo še uporabljali preveriti ustreznost hladilne tekočine , prav tako menjava ali čiščenje filtrov goriva če so namenjeni čiščenju , v samo gorivo lahko dodamo do 20% petroleja kar preprečuje izločanje parafina v nafti oz. ustrezen nadomestek. Pri samem zagonu je pomembno da imamo dovolj dobre akomulatorje ki motor zavrtijo dovolj hitro da pride do vžiga , prav tako je pomembno samo predgretje motorja , saj so nekateri motorji narejeni tako , da pri nizkih temperaturah ne zalavfajo brez predgretja. Mraz je eden tistih dejavnikov , ki nam pove kako dober je naš motor in kako dobro je pripravljen in vzdrževan.
Definicija diesel motorja:
http://sl.wikipedia.org/wiki/Dieselski_motor
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
corleone



Pridružen/-a: 08.07. 2008, 16:58
Prispevkov: 190

PrispevekObjavljeno: 23 Nov 2008 14:32 Odgovori s citatomNazaj na vrh

sm nekje brau da CUMMINSov motor kresne tud pr -40 stopinj...
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
CAT 323D
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 23 Nov 2008 21:43 Odgovori s citatomNazaj na vrh

corleone je napisal/a:
sm nekje brau da CUMMINSov motor kresne tud pr -40 stopinj...


jest sn ga sprobau pri minus 30 stopinj je vžgau kot da ni neč minusa.
mislem da je eden boljših motorjev. Smile Smile

_________________
CAT 323D
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
ipspppgm



Pridružen/-a: 06.04. 2008, 14:51
Prispevkov: 739
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2008 22:01 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Zanimiv prikaz delovanja diesel in bencinskega motorja. Shocked

http://www.educa.fmf.uni-lj.si/izodel/sola/2002/di/brecl/Motor/Motor1.htm
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
mehanik123



Pridružen/-a: 20.12. 2008, 13:20
Prispevkov: 23
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2008 09:58 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Vam vkratkem razložim zakaj cuminsovi motorji radi vžigajo ker imajo na bosch črpalkah nastavljeno precej večjo količino goriva ki je namenjena za zagon hladnega motorja tudi comn rail sistem je tako narejen da pri hladnem motorju da veliko večjo količino nafte sem obnavljl že kar nekaj cuminsov iz fastacov! Kar poglejte cuminsa ko vžge vsak precej pokadi!
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
CAT 323D
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2008 18:48 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Kr nej kadi sam da vžiga Very Happy Very Happy Very Happy .
jest sn zelo zadovoljen z cumins motorjem .

Vem za stroj bager VOLVO EC 240 B ki ima vgrajen ta motor Cumins tip 6CTA8.3 in ima 25.000 h pa še zdaj vžiga brez problema in tudi motor ni bil neč popravlje samo enktrat so menjali injektorje vbrizga goriva to je pa vse .
No pa servis menjat olje pa filtre .

_________________
CAT 323D
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:      
Objavi novo temoOdgovori na to temo


 Pojdi na:   



Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.