TEŽKA GRADBENA MEHANIZACIJA Seznam forumov
 Pogosta vprašanja  •  Išči  •  Seznam članov  •  Skupine uporabnikov   •  Registriraj se  •  Tvoj profil  •  Zasebna sporočila  •  Prijava



 CAT buldožerji Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Objavi novo temoOdgovori na to temo
Avtor Sporočilo
Lini



Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2009 13:32 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Verjetno šok za tiste ki ne spremljate razvoja sproti:

Image


Tole je CAT D6K predstavljen leta 2007. Zadeva nima delta drajva in nima več tokkonverterja ampak je hidrostatična mašina. Proizvajalec trdi da s tem pridobijo na natačnosti dela okretnosti stroja udobju in na porabi. Obenem je stroj bolj vodljiv in pri polni hitrosti omogoča spremembe smeri.

Opuščane delta drajva prinese k boljšemu stiku gosenic s tlemi, s tem se poveča stabilnost stroja in zmanjšajo se udarci podlage na stroj. To doprinese k daljši življenjski dobi stroja in zelo podaljša življenjsko dobo obrabnih delov podvozja.

Image


Zdaj pa da razjezim vse tradicionalne ljubitelje CAT strojev. Liebherr je začel razvijat ta sistem pred skor 20leti pa so se vsi smejal, za njim so potegnili ostali. CAT je vedno delal buldožerje ki so bili glasni agresivni težki veliki in so obenem porabili ogromno goriva in so zahtevali veliko pogostejšo menjavo gosenic kot hidrostatičan konkurenca. Strojniki še vedno tulijo da je CAT zakon vendar pa rezultati kažejo da je Delta in torkkonverter opcija uporaben res samo za premik velike količine materiala na kakih deponijah. Vsi vemo da današnje gradbeništvo pa ne temelji več na premikanju hribov zemlje. Občutek za strojnika je seveda da je cat veliko močnejši ampak ker je gradbeništvo predvsem dejavnost ki je ekonomsko pogojena, so začeli gradbinci upoštevat da je saldo dela z hidrostatičnim buldožerjem višji kot pri dinozavrih kot je CATov delta drajv s torkkonverterjem. Seveda so izjeme v aplikacijah in prav tako bojo ostale izjeme pri strojih.


Image
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
CAT 323D
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2009 17:02 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Ja res je da ga je liebherr razvijav svoj pogon gosenic preko hidravlike in je žalostno da ga v tolkih letih mu ni uspelo narediti ,da bi deloval tko kot moram .S tem pogonom so same težave .CAT pa bo imel čisto drug sistem pogona preko hidravljike sej tko pravjo ,kako pa bo delovalo bomo pa vidli.Pri CAT-u bojo baje imeli hidravljični pogon samo bolj manjši buldožerji ,pri velikih pa sistem ostane tak kot je.

_________________
CAT 323D
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
CAT 323D
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2009 17:59 Odgovori s citatomNazaj na vrh

CAT D11N Shocked Shocked Very Happy

Stroj obnovljen ima nove pogone ,menjalnik in motor nov .Zamenjali komplet gosenice in rolne ter pretesnili hidravliko .

Teža stroja 110t in moč motorja 774KM ima pa 32600 delovnih ur .
Image
Image
Image

_________________
CAT 323D

Nazadnje urejal/a CAT 323D 01 Feb 2009 19:15; skupaj popravljeno 1 krat
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
toni
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 26.12. 2007, 13:21
Prispevkov: 687
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2009 18:04 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Shocked Amm... kolk pa to papca? Pa si siguren da je samo obnovljen, men se zdi kot da bi glih iz tovarne prišel Mr. Green
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočiloObišči avtorjevo spletno stran
CAT 323D
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2009 18:14 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Ne ni nov je letnik 1997, so se kr potrudli pri obnovi sej lepo so ga pobarvali Very Happy Very Happy . A to kolk popije ja tam od 100l naprej pomoje.

_________________
CAT 323D
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
Antikrist



Pridružen/-a: 28.10. 2008, 18:20
Prispevkov: 7
Kraj: razdrto

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2009 01:10 Odgovori s citatomNazaj na vrh

okoli 100L na uro požre.Saj to pa ja ni tako veliko. Poznam D9R ki popije ne prav veliko nafte kor pa ta D11R.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
CAT 323D
ADMINISTRATOR


Pridružen/-a: 09.11. 2008, 13:36
Prispevkov: 205
Kraj: idrija

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2009 20:01 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Že novi CAT buldožer z navadnim podvozjem in hidravličnem pogonom in mislem da so pri CAT-u naredili napako. Confused Confused Confused

Image

_________________
CAT 323D
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
Lini



Pridružen/-a: 01.01. 2009, 23:35
Prispevkov: 36
Kraj: Hrastnik

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2009 18:36 Odgovori s citatomNazaj na vrh

CAT 323D je napisal/a:
Ja res je da ga je liebherr razvijav svoj pogon gosenic preko hidravlike in je žalostno da ga v tolkih letih mu ni uspelo narediti ,da bi deloval tko kot moram .S tem pogonom so same težave .CAT pa bo imel čisto drug sistem pogona preko hidravljike sej tko pravjo ,kako pa bo delovalo bomo pa vidli.Pri CAT-u bojo baje imeli hidravljični pogon samo bolj manjši buldožerji ,pri velikih pa sistem ostane tak kot je.


To da so s tem pogonom same težave je popolno nabijanje. NI RES! Težav je že vsaj 5let konec. Marsikdo bo rekel kaj pa je 5 let za stroj. Cat bo mel hidrostatični pogon pa naj bo to komu všeč al pa ne. Pogon bo identičen libherjevemu, komatsujevemu ...... Začeli so pa samo na manjših mašinah ker nimajo sistema razvitega za velike mašine. Če prizna kdo al pa ne so zaspali na delta drajvu ki je zastarel požrešen in vsekakor ubije strojnikovo hrbtenico. Počasi bo konec glasnih agresivnih strojev, ker tudi nepismeni strojniki, ki če niso sesuti konec izmene niso delali, so hvalabogu čedaljevečja redkost.
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloObišči avtorjevo spletno stranMSN Messenger - naslov
deejaylowe



Pridružen/-a: 29.06. 2008, 13:50
Prispevkov: 116
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2009 20:33 Odgovori s citatomNazaj na vrh

CAT D6 prvi lastnik SCT zdej ga ma pa en podjetnik blizu mene...
Image
Image

_________________
Nemogoče naredimo takoj...
Image www.gradnje-vahen.si
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
kobelco
MODERATOR


Pridružen/-a: 26.12. 2007, 19:06
Prispevkov: 510
Kraj: Brežice

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2009 04:55 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Image

Image

Image

Image

Image

Image

_________________
KING OFF THE ROAD
Image
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočiloPošlji E-sporočilo
deejaylowe



Pridružen/-a: 29.06. 2008, 13:50
Prispevkov: 116
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 11 Sep 2009 19:02 Odgovori s citatomNazaj na vrh

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

_________________
Nemogoče naredimo takoj...
Image www.gradnje-vahen.si
Poglej uporabnikov profilPošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:      
Objavi novo temoOdgovori na to temo


 Pojdi na:   



Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.